Toimitusehdot
Maksu- ja toimitusehdot
Voimassa 01.04.2022 alkaenVerkkokauppa
RIDE MORE myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj.
PAYTRAIL asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme on auki 24/7 - ympäri vuorokauden joka päivä.
Kuluttajille: 020 718 1830
Lisätietoja Paytrail maksunvälityksestä
Maksutavat
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit), joita voi seurata lähetystunnuksella.
Pyörät toimittaa Postnord pyörälaatikossa kotiovelle, hinta 80€. Pyörä säädetään asiakkaalle valmiiksi. Laatikossa on kiekot, tanko ja polkimet irti, asiakas joutuu kiinnittämään ne itse.
Nouto liikkeestä 0 euroa.
PostNord MyPack 7 euroa, PostNord Home 15 euroa ja postipaketti 11 euroa.
Ilmaiset toimituskulut yli 150€ tilauksille (Postnord), pois lukien Postin ja pyörien toimitukset.
Huom!! Älä käytä toimituspisteenä Postnord Lähiboksia jos sinulla ei ole älypuhelinta. Lähiboksi vaatii Postnod App:n.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat normaalisti tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Poikkeustilanne saattaa vaikuttaa kuljetusliikkeiden toimitusaikoihin.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Huomioithan, että alusvaatteilla ja poistotuotteilla ei ole vaihto, eikä palautus oikeutta.
Lähetyksestä ja palautuksesta syntyvät kulut maksaa aina tilaaja.
Voit palauttaa paketin postilla noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Älä palauta mitään Matkahuollolla!
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. Paketin palauduttua meille, rahat palautetaan palveluntarjoajan (Paytrail) kautta. Rahojen palautuminen kestää yleensä muutamia pankkipäiviä, maksutavasta riippuen.
Palautusosoite:
RIDE MORE
Konalantie 9
00370 Helsinki
050 380 45 77
Muista lisätä puhelinnumero lähetykseen.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
ODR-foorumi
Kuluttaja voi ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon. Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Foorumin nimi juontuu verkkovälitteistä riidanratkaisua tarkoittavista sanoista online dispute resolution (ODR platform). Palvelu toimii kaikilla EU:n virallisilla kielillä. Sähköpostiosoite, jota kuluttaja voi käyttää ODR-Foorumilla saadakseen asiansa käsittelyyn: rtech@rtech.fi.
Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi) asian selvittämiseksi.
Rekisteri- ja tietosuojaseloste
Henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri ja tietosuojaseloste.
Rekisterin pitäjä
Tarea Oy (2170399-5)
Konalantie 9
00370 Helsinki
Yhteyshenkilö
Mikko Räty
050 380 4577
sähköposti: ridemoreworkless@gmail.com
Rekisterin nimi
RIDE MORE asiakasrekisteri
Rekisterin pitämisen peruste
Henkilö tai yritys rekisteröitynyt RIDE MORE verkkokaupan asiakkaaksi tai ostanut www.ridemore.fi:n verkkokaupasta tuotteita, tai ostanut tuotteita RIDE MORE:n myymälästä.
Rekisterin käyttötarkoitus
Rekisterin käyttötarkoitus on RIDE MORE:n asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden lähetysten seurantaan. Tietoja voidaan käyttää ridemore.fi verkkokaupan toiminnan kehittämiseen liittyen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.
Rekisterin tietoja voidaan käyttää ridemore.fi verkkokaupan omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Ridemore.fi saattaa käyttää asiakas- ja palvelusuhteen ylläpitämiseen yhteistyökumppaneita. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää yhteistyökumppanin palvelimille teknisten vaatimusten vuoksi.
Ridemore.fi verkkokaupalla on oikeus julkaista asiakasrekisterin sisältämät tiedot sähköisenä tai kirjallisena luettelona, ellei asiakas sitä erityisesti kiellä. Luettelolla tarkoitetaan esim. postitustarroja suoramainoksiin. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen julkaiseminen ilmoittamalla siitä ridemore.fi verkkokaupan asiakaspalveluun tai rekisterinhoitajalle.
Rekisterin pitämät tiedot
Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:
Henkilön etu- ja sukunimi
Sähköpostiosoite
Postiosoite
Puhelinnumero
Tiedot käsitellyistä tilauksista
Yrityksen Y-tunnus
Tietojen säilytysaika
Rekisteröityneen tietoja säilytetään kuusi vuotta viimeisen ostotapahtuman jälkeen, jonka jälkeen ne poistetaan automaattisesti. Perusteena tietojen säilyttämiseen on tuotteiden takuuaika, joka on enimmillään kuusi vuotta.
Rekisterin suojaus
Rekisteriä ei luovuteta sivullisille. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää ridemore.fi verkkokaupan ylläpidon käyttäjäoikeuksia. Rekisteri sijaitsee ridemore.fi verkkokaupan salasanasuojatulla palvelimella Tampereella. Tietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Rekisteröityneen henkilötiedot hävitetään rekisteröityneen pyynnöstä. Rekisteröity saa tietonsa nähtäville pyynnöstä.