Maxxis Minion DHR II 27,5x2,4"WT 3C MaxxGrip EXO+ TR
Varastossa!
-3C MaxxGrip kumiseos takaa hyvän parhaan pidon ja hyvän rullaavuuden
-Wide Trail (WT) on suunniteltu 30-35mm vanneleveyksille
-EXO+ kestävämmät kyljet
-TR (Tubeless Ready)
Erinomainen takarengas enduroon tai sähköpyörään, mutta toimii myös eturenkaana
Kumiseokset
Single ja Dual-Compound: Maastorenkaissa joissa ei ole 3C -merkintää käytetään Dual Compound seosta ja maantie renkaissa Single Compound seosta. Sekä Single- että Dual-Compound renkaat ovat kestäviä ja luotettavia renkaita monipuoliseen yleiskäyttöön. Ne ovat hinnaltaan hieman edullisempia, ja niiden hieman kovempi kumiseos kestää ongelmitta myös talven pakkaset.
3CS, eli MAXXSPEED: Lähinnä nopeissa xc-kisarenkaissa käytetty kumiseos, joka on suunniteltu mahdollisimman rullaavaksi.
3CT, eli MAXXTERRA: Kovempien keskinappuloidensa ansiosta 3CT-renkaat on voitu pitää myös hyvin rullaavina ja suhteellisen kulutuskestävinä. Siksi ne sopivatkin hyvin monipuoliseen polkuajoon, sekä kuivissa että märissä olosuhteissa.
3CG, eli MAXXGRIP: Maxxisin kolmoisseoksista se kaikkein pitävin ja pehmein. Muihin 3C-renkaisiin verrattuna reilusti paksumpi kerros pehmeän tahmaista kumiseosta nappuloiden ulkokerroksessa. Suunniteltu kisakäyttöön märissä ja liukkaissa olosuhteissa. Kun mikään muu ei pidä, MaxxGrip pitää.
Suojaustaso
Silkworm: Kevyestä ja kestävästä materiaalista valmistettu pistosuojanauha renkaan kulutuspinnan alla.
EXO: Maastorenkaiden kyljissä käytetty perustason viiltosuojaus. Kestävä EXO-suojanauha on integroitu kumiseoksen alle, ja se suojaa renkaan kylkiä hiertymiltä ja kevyiltä kivien osumilta.
EXO+ on astetta jykevämpi suojaustaso, joka yhdistää koko renkaan ympäri ulottuvan Silkshield-pistosuojauksen ja kylkien EXO-suojan. EXO+ soveltuu esimerkiksi agressiiviseen trail-käyttöön sekä kevyempään ajoon sähkömaastopyörillä.
DoubleDown, eli DD: Vaativaan Enduro-, bike park- ja sähköpyöräkäyttöön soveltuva pisto- ja viiltosuojaus. DD-suojaustason renkaiden runko on valmistettu kahdesta päällekkäisestä 120TPI nylon-kankaasta, ja kylkien suojaksi on integroitu kestävät butyyli-insertit.
DH-Casing, eli 60DW: DH-Casingilla varustetut maastopyörän renkaat sopivat kestävyytensä vuoksi hyvin myös pitkäjoustoisiin sähköpyöriin ja bike park-käyttöön.
Kudoksen tiheys
60TPI: Renkaat, joiden rungossa on vähemmän nylon-kuituja, mutta enemmän kumia. Tämä antaa renkaille luontaista suojaa viiltoja ja pistoja vastaan, ja tekee rungosta hieman tukevamman.
120TPI: Renkaat, joiden rungossa on tiheä nylon-neulos. Usein kevyitä ja tunnokkaita renkaita esimerkiksi kisakäyttöön.
TR: Tubeless ready rengas, jonka voi asentaa ongelmitta myös perinteisesti sisäkumin kanssa.
MINION DHR II
- TRAIL
- ENDURO
- DOWNHILL
Pair it with a Minion DHF up front for the ultimate aggressive trail riding tire combo! The Minion DHF is available in trail, enduro, and downhill specs.
- Single, dual compound, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip, or Super Tacky options
- EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI), or Downhill (2×60 TPI) casing options
- Wide Trail (WT) sizes optimized for 35mm inner width rims
- Select specs are Tubeless Ready (TR), confirm in table below
Category: Trail, Enduro, Downhill
Recommended use: All trail conditions
Recommended installation: Rear
3C MAXXTERRA
An intermediate compound configuration used in select mountain tires. 3C MaxxTerra is softer and offers more traction than 3C MaxxSpeed, yet provides better treadwear and less rolling resistance than MaxxGrip.
EXO+
EXO+ is Maxxis’ medium-duty puncture protection option suitable for all-around trail riding and light weight e-bikes. We begin with a durable 60 TPI casing, add in our legendary EXO puncture protection layer in the sidewalls, and top it off with a small butyl insert around the bead. The tough casing and EXO material ward off damage from rocks and roots, while the butyl insert protects the tire from pinch flats and helps prevent rim damage.
WIDE TRAIL
Wide Trail (WT) construction optimizes the tire’s tread layout and profile on today’s modern, wider rims. Traditional tires are designed around older, narrower rims and can create an overly square tire profile, leading to less than optimal performance. WT tires are optimized for a 35mm inner rim width but are proven to work over a range from 30-35mm inner rim widths, depending on the rider’s preference.
Maxxis Wide Trail XC tires are optimized for use with 30mm internal width rims, but they will perform well on rims as narrow as 25mm. Maxxis does not recommend rims wider than 30mm or narrower than 25mm
TUBELESS READY
Tubeless tires provide the rider with many benefits: the ability to run lower air pressures, which improves traction; lower rolling resistance when compared to a tube-type tire; and less chance of flatting because there is no tube. Liquid sealants should only be used in the following types of tires: tubeless road, tubular, and tubeless ready.
The use of liquid sealants in any other Maxxis tire will void the warranty.
Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.